Služby

Bielenie zubov

Na Slovensko sme priniesli absolútnu novinku v bielení zubov. Moderná technológia z USA zabezpečuje zdravotne nezávadnú procedúru bez vedľajších účinkov a rešpektuje prísne normy EU. A výsledok? Je viditeľný okamžite.

Dentálna hygiena

Dentálna hygiena je najlacnejšou formou prevencie proti zubným ochoreniam. Správnou a pravidelnou starostlivosťou o vaše zuby dokážete predísť vzniku zubného kazu či zápalových ochorení ďasien, a tak aj častej návšteve vášho zubného lekára.

Dentálna hygiena pre deti

V detskom veku zohráva dentálna hygiena veľkú úlohu. Aj v ústnej dutine, v ktorej nie sú zúbky, sa usádzajú baktérie. A i mliečnym zubom je potrebné venovať pozornosť, pretože (aj keď vypadnú) majú dôležitý vplyv na to, aké budú trvalé zuby vášho dieťaťa.

Návšteva u nás prebieha hravou formou. Naučí sa, ako si bude čistiť zúbky alebo to, čo je zrkadlo a na čo ho „pani doktorka“ potrebuje. 🙂 Návštevy v Dental Brothers sú príjemné, nie stresujúce. Práve preto je veľmi pravdepodobné, že sa potom vaše dieťa nebude báť ani zubného lekára.

Dentálna hygiena pre mamičky

Tehotenstvo dokáže zmeniť ženské telo v mnohých smeroch. Jedným z nich je zvýšené krvácanie ďasien alebo dávivý reflex počas čistenia zubov. Tie zvyknú preto zostať nedočistené, a tak v ústach vzniká kyslejšie prostredie. Tieto nepríjemnosti môžu byť príčinou vzniku rôznych zápalových ochorení ústnej dutiny. My v Dental Brothers na vás myslíme a chceme vás naučiť, ako si správne čistiť zuby počas tohto obdobia.

Počas nášho sedenia sa povenujeme aj správnej životospráve a povieme si, aké živiny v strave sú pre toto obdobie dôležité. A to je dôležité aj pre detské zúbky očakávaného bábätka, ktoré sa začínajú vyvíjať už počas tehotenstva. Nezabudneme ani na nový prírastok. 🙂 Naučíme vás, ako mu správne čistiť ústa a zúbky už v prvom roku jeho života.